4minread
Tilaa Palvelumme
MustRead
Tilaa Palvelumme
MustRead
  • Etusivu
  • Uutiskirjeet
  • Artikkelit
  • Blogit
  • Akatemia
  • Tilaa MustRead
  • Palvelumme
  • Keitä me olemme
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Tietoa MustReadista
Tilaa Palvelumme
MustRead

Kirjaudu sisään

Selaimesi näyttää olevan yksityisyystilassa, joten Muista minut -toiminnallisuus ei välttämättä toimi.

Tai rekisteröidy ilmaiseksi

Salasana unohtunut?

Tilaa Palvelumme
MustRead

Haku

  • Akatemia
  • Talouspolitiikka
  • MustRead
  • Agenda
Uutiskirje Osaaminen

Kaupallistamista ei ole ymmärretty arvostaa

Erkka Railo20.8.2021 9:46

Suomessa ei ole perinteisesti ymmärretty panostaa tuotteiden ja palveluiden kaupallistamiseen, vaan on ajateltu että ideat myyvät itsensä. Nyt tilanne on muuttumassa. Sarjayrittäjä Kim Väisänen, Auntie-palvelun perustanut Mervi Lamminen, Aalto-yliopiston professori Otto Toivanen sekä Oulun yliopiston professori Satu Nätti kertovat, miksi kaupallistamisessa on tähän mennessä pärjätty huonosti ja miten asiat pitäisi korjata.

MustRead
  • Etusivu
  • Uutiskirjeet
  • Artikkelit
  • Blogit
  • Akatemia
  • Tilaa MustRead
  • Palvelumme
  • Keitä me olemme
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Tietoa MustReadista
Palaute Tilaus- ja käyttöehdot Rekisteri- ja tietosuojaseloste Mobiiliapplikaatio Briefly in English Tietoa meistä
Vastuullista journalismia
X Facebook

© Toinen Aatos 2017–2025

© Toinen Aatos 2025