4minread
Tilaa Palvelumme
MustRead
Tilaa Palvelumme
MustRead
  • Etusivu
  • Uutiskirjeet
  • Artikkelit
  • Blogit
  • Akatemia
  • Tilaa MustRead
  • Palvelumme
  • Keitä me olemme
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Tietoa MustReadista
Tilaa Palvelumme
MustRead

Kirjaudu sisään

Selaimesi näyttää olevan yksityisyystilassa, joten Muista minut -toiminnallisuus ei välttämättä toimi.

Tai rekisteröidy ilmaiseksi

Salasana unohtunut?

Tilaa Palvelumme
MustRead

Haku

  • Akatemia
  • Talouspolitiikka
  • MustRead
  • Agenda
Uutiskirje Executive

Digitaalista kasvua on monta sorttia

Helena Ranta-aho2.9.2021 7:45

Mehiläisen ja OP Ryhmän kasvustrategiat eroavat toisista kuin yö päivästä. Siinä missä Janne-Olli Järvenpää hakee isolla riskillä jättipottia, pääjohtaja Timo Ritakallio keskittyy tehostamaan finanssituotteiden myyntiä nykyisille asiakkaille. Työn alla ovat asiakasdatan parempi hyödyntäminen, prosessien automatisointi ja palveluiden personoiminen mobiilissa. Mehiläinen puolestaan rakentaa isoa satsausta vaativaa digitaalista palvelua, jonka avulla on tarkoitus tukea kroonisten sairauksien hoitoa ja elämäntapamuutoksia. Jos Järvenpään visio toteutuu, palvelusta tulee Suomen suurin terveysteko ja merkittävä vientituote.

Verkkokauppa.comin toimitusjohtaja Panu Porkka muistuttaa, että digikasvu tarvitsee tekijänsä: ”Kovimmat tekijät saa todennäköisesti yritys, joka hoksaa hankkia itselleen osaamista, jonka merkitystä muut eivät ole vielä oivaltaneet.” Varusteleka on puolestaan oiva esimerkki yrityksestä, jolle digitaaliset kanavat antavat mahdollisuuden yrittää maailman valloitusta.

MustRead
  • Etusivu
  • Uutiskirjeet
  • Artikkelit
  • Blogit
  • Akatemia
  • Tilaa MustRead
  • Palvelumme
  • Keitä me olemme
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Tietoa MustReadista
Palaute Tilaus- ja käyttöehdot Rekisteri- ja tietosuojaseloste Mobiiliapplikaatio Briefly in English Tietoa meistä
Vastuullista journalismia
X Facebook

© Toinen Aatos 2017–2025

© Toinen Aatos 2025