Mehiläisen ja OP Ryhmän kasvustrategiat eroavat toisista kuin yö päivästä. Siinä missä Janne-Olli Järvenpää hakee isolla riskillä jättipottia, pääjohtaja Timo Ritakallio keskittyy tehostamaan finanssituotteiden myyntiä nykyisille asiakkaille. Työn alla ovat asiakasdatan parempi hyödyntäminen, prosessien automatisointi ja palveluiden personoiminen mobiilissa. Mehiläinen puolestaan rakentaa isoa satsausta vaativaa digitaalista palvelua, jonka avulla on tarkoitus tukea kroonisten sairauksien hoitoa ja elämäntapamuutoksia. Jos Järvenpään visio toteutuu, palvelusta tulee Suomen suurin terveysteko ja merkittävä vientituote.
Verkkokauppa.comin toimitusjohtaja Panu Porkka muistuttaa, että digikasvu tarvitsee tekijänsä: ”Kovimmat tekijät saa todennäköisesti yritys, joka hoksaa hankkia itselleen osaamista, jonka merkitystä muut eivät ole vielä oivaltaneet.” Varusteleka on puolestaan oiva esimerkki yrityksestä, jolle digitaaliset kanavat antavat mahdollisuuden yrittää maailman valloitusta.