4minread
Tilaa Palvelumme
MustRead
Tilaa Palvelumme
MustRead
  • Etusivu
  • Uutiskirjeet
  • Artikkelit
  • Blogit
  • Akatemia
  • Tilaa MustRead
  • Palvelumme
  • Keitä me olemme
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Tietoa MustReadista
Tilaa Palvelumme
MustRead

Kirjaudu sisään

Selaimesi näyttää olevan yksityisyystilassa, joten Muista minut -toiminnallisuus ei välttämättä toimi.

Tai rekisteröidy ilmaiseksi

Salasana unohtunut?

Tilaa Palvelumme
MustRead

Haku

  • Akatemia
  • Talouspolitiikka
  • MustRead
  • Agenda
Uutiskirje Executive

Digitaalinen kasvu: Asiakas tahtoo yhä unohtua

Helena Ranta-aho14.5.2021 7:45

”Asiakasymmärryksen kehittäminen on keskeinen osa-alue data-analytiikassa”, sanoo nostolaitteita valmistavan ja huoltavan Konecranesin teknologiajohtaja Juha Pankakoski. Ydinkysymykset ovat pitkälti samoja kuin b2c-puolella: mitä asiakkaat tarvitsevat ja mitkä syyt johtavat siihen, että asiakas harkitsee palveluntarjoajan vaihtamista. Asiakkaan näkökulma on Konecranesillekin tuore, vaikka sillä on paljon tietoa siitä, miten yhtiön laitteet asiakkaiden prosesseissa toimivat.

Pohjola Vakuutuksen varatoimitusjohtaja Pekka Puustisen mukaan ratkaisevaa on, mitä ajatuksia asiakaskokemus herättää johdossa. Pidetäänkö sitä pehmeänä hömppänä vai ymmärretäänkö, että asiakaskokemus on ainoa markkina, joka on ylipäätään olemassa.

MustRead
  • Etusivu
  • Uutiskirjeet
  • Artikkelit
  • Blogit
  • Akatemia
  • Tilaa MustRead
  • Palvelumme
  • Keitä me olemme
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Tietoa MustReadista
Palaute Tilaus- ja käyttöehdot Rekisteri- ja tietosuojaseloste Mobiiliapplikaatio Briefly in English Tietoa meistä
Vastuullista journalismia
X Facebook

© Toinen Aatos 2017–2025

© Toinen Aatos 2025