Tämä sisältö näkyy vain tilaajille
Tilaamalla palvelun saat lukuoikeuden kaikkeen sisältöön.
Oletko ostanut lukuoikeuden tähän artikkeliin?
Kirjaudu Pressdooriin
Osta lukuoikeus vain tähän artikkeliin
Median vallan kasvu on lisännyt toimittajiin kohdistuvia vaikutusyrityksiä, analysoi Jyväskylän yliopiston tutkijatohtori Markus Mykkänen. Esimerkiksi etujärjestöt, ympäristöjärjestöt ja teollisuuden edustajat pyrkivät vaikuttamaan toimittajiin. Toimittajan työn muutos tekee heistä alttiimpia vaikutusyrityksille, todetaan MustReadin ”tutkittu juttu” -sarjan toisessa osassa.
Tilaamalla palvelun saat lukuoikeuden kaikkeen sisältöön.
Oletko ostanut lukuoikeuden tähän artikkeliin?
Kirjaudu Pressdooriin
Osta lukuoikeus vain tähän artikkeliin
© Toinen Aatos 2021