Aaro Kajaste on MustReadin uusin huippurekry – vastaa median kaupallisista sisällöistä

MustReadin kaupalliseksi johtajaksi on nimitetty Aaro Kajaste. Hän suunnittelee ja toteuttaa MustReadin laadukkaat kaupalliset sisällöt yhteistyössä asiakkaiden kanssa. ”Tämä on menestyskonsepti”, sanoo Kajaste.

MustRead
"Mustread on ollut syntymästään saakka kiinnostava ja dynaaminen media, jossa on rohkea uuden luomisen meininki. On ilo liittyä mukaan fiksuun ja mielenkiintoiseen porukkaan", Aaro Kajaste sanoo. Kuva: Srba Lukić

MustReadin kaupalliseksi johtajaksi on nimitetty alkaen elokuusta 2021 viestinnän huippuosaaja Aaro Kajaste. Kajaste vastaa MustReadin erilaisten medioiden kaupallisista sisällöistä, jotka muodostavat merkittävän osan mediayhtiön tuloista. 

MustRead julkaisee kaupallisia sisältöjä sekä verkkomediassaan (mustread.fi) että sähköpostiin lähetettävissä tiiviissä uutiskirjeissä.

”Työhöni kuuluu MustReadin kaupallisten sisältöjen suunnittelu ja toteuttaminen yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Teemme sisällöt kokonaan itse ideoinnista valmiiseen sisältöön asti avaimet käteen -periaatteella. Näin voimme myös varmistua sisältöjen laadusta. Tämä on menestyskonsepti”, Kajaste kommentoi.

MustReadin toimintaperiaatteisiin on alusta asti kuulunut, että kaupalliset sisällöt toteutetaan yhtä laadukkaasti kuin journalistisetkin sisällöt. Sisällöt myös räätälöidään tarkasti MustReadin päättäjäkohderyhmille sopiviksi.

Työssään jo aloittanut Kajaste kehuu mediayhtiön asiakaskunnan monipuolisuutta.

”MustReadin asiakkaat ovat monipuolinen kirjo, mikä on kiehtovaa ja inspiroivaa. Mukana on Suomen suurimpia yrityksiä, mutta toisaalta myös järjestöjä ja pienempiäkin yhteiskunnallisia toimijoita.”

Kajaste siirtyi MustReadiin kansainvälisen maksualan yrityksen Netsin palveluksesta. Hän vastasi Netsin ulkoisesta viestinnästä ja mediasuhteista Suomessa osana kansainvälistä tiimiä. Kajasteella on vankkaa työkokemusta myös journalismista. Hän työskenteli vuosina 2003–2018 MTV Uutisissa eri tehtävissä, kuten uutispäällikkönä ja -ankkurina.

”MustReadissa saan yhdistää kaksi aiempaa uraani, eli journalismin ja viestinnän. Olen tykännyt molemmista. Nykyisessä tehtävässäni yhdistän jutun tekemisen taitoni ymmärrykseen asiakkaiden viestinnällisistä tarpeista.”

MustReadissa kaupalliset sisällöt ovat maksutta kaikkien luettavissa. Aaron työn jälkeä löytyy jo MustReadin sivuilta ja uutiskirjeistä.

MustReadin kaupallisen johtajan tehtävää aiemmin hoitanut Heidi Hammarsten on siirtynyt yhtiössä takaisin journalistiselle puolelle. Hammarsten työskentelee päätoimittajana useissa uutiskirjeissä, kuten pian käynnistyvissä MustRead Kiinteistö ja MustRead Kaupungistuminen -uutiskirjeissä. Kaikkiaan MustRead julkaisee jo noin kymmentä erilaista uutiskirjettä.

Piditkö artikkelista?

Rekisteröidy ja kokeile MustReadia 14 päivää maksutta

Keskustelu

Tätä juttua ei ole vielä kommentoitu.

Jätä kommentti