Kaleva Median toimitusjohtaja Juha Laakkonen: Ylen koronassa säästämät rahat annettava tukena kaupalliselle medialle

Koronaepidemia on leikannut yksityisten mediatalojen tuloja rajusti mainonnan ehtymisen takia. Nyt on aika tarkastella Suomen media-alaa kokonaisuutena, sanoo Pohjois-Suomen mediajätin, Kaleva Median, toimitusjohtaja Juha Laakkonen.

Heli Koppelo
Juha Laakkonen aloitti Kalevan toimitusjohtajana 2017. Sen jälkeen yhtiön portfolio on kasvanut monilla pienillä paikallislehdillä, joihin koronakriisi iskee erityisen lujaa. Kuva: Kaleva Media

Tämä sisältö näkyy vain tilaajille

Tilaamalla palvelun saat lukuoikeuden kaikkeen sisältöön.

Kokeile 14 päivää maksutta

Oletko ostanut lukuoikeuden tähän artikkeliin?
Kirjaudu Pressdooriin