Aidosti globaali yritys osaa myös oppia johtavilta markkinoilta

Liian monet menestyvätkin yritykset käsittävät globalisaation liian kapeasti. Nokia tipahti kyydistä, kun mobiililiiketoiminnan painopiste siirtyi internetin myötä kuluttajavetoiseen Amerikkaan eikä Suomi-keskeinen innovointi enää toiminut.

Mikko Kosonen | Keeley Wilson | Yves Doz
Mikko Kosonen on Sitran yliasiamies, joka on aiemmin työskennellyt Nokiassa strategiatehtävissä. Hän on kirjoittanut yhdessä Yves Dozin kanssa mm. kirjan Fast Strategy. Kuva: Sitra/Rob Orthen

Tämä sisältö näkyy vain tilaajille

Tilaamalla palvelun saat lukuoikeuden kaikkeen sisältöön.

Kokeile 14 päivää maksutta

Oletko ostanut lukuoikeuden tähän artikkeliin?
Kirjaudu Pressdooriin